Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

lördag 27 december 2008

Altrade Brickor

Här är mina tre små altrade brickor som var en julklapp till min kära lilla syster...
De är inköpta på slöjddetaljer och sen målade i antikvitt för att få en bra grund till decoupagen.
En översiktsbild


Den minsta i närbild.
Det blev jordgubbsmotiv. Stämpeln i mitten är embossad i svart.


Den mellersta brickan...
Bakgrunden är ett scrapbookingpapper som det står Kärlek på.
Jag tyckte det passade så bra ihop med de två kattungarna!


Den största brickan
Det blev oxå kattmotiv på den. Katt-tassarna är stmäplade och embossade i platina, en blandning av guld och silver. Sen en helt vanlig swirl-stämpel i hörnet...

Jag blev nöjd med dom, och Frida likaså! =)

1 kommentar:

  1. Oj vad du är påhittig! Decoupage har jag aldrig testat. Gillar brickan med katttassar!

    SvaraRadera