Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

fredag 20 mars 2009

Party - 2003

Här har jag gjort en LO av ett papper jag fått av Elin.
Mer glitter på ett papper har jag aldrig sett!


Korten är jag och Sara när vi festar sommaren 2003.
Det översta är från England och det andra är Storsjöyran i Östersund =) De va tider det!

1 kommentar:

  1. Den här gillar jag!! Pappret gjorde sig bättre i din ägo:)

    SvaraRadera