Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

fredag 4 september 2009

Inköpslista till Ullared

Jag ska åka med syster och mor till Ullared nästa vecka så nu håller jag på och inventerar vilka barnkläder jag köpt och hur mkt jag behöver.... Jättemysigt! =)

Jag har bara två haklappar, en stor och en liten så 2-3 fler haklappar skulle jag behöva...
En liten grå hjälmmössa och gärna någon fodrad, 2 lagig räcker...

Några omlottbodys i storlek 50 och 56. Jag har redan en del vanliga...




2-3 haklappar
en grå hjälmmössa
en fodrad mössa, liten
2 par tunna innevantar?
kudde till spjälsängen
bäddset till både spjälsäng och vagn
amningskudde
spjälskydd, gärna i grått
kudde till spjälsängen
amningskudde
små nappar
nappflaska (mam med lufthål)
fleecefiltar, både stora och små
bröstläckskydd
tvättlappar
Omlottbodys i storlek 50 och 56
Mysiga sparkbyxor i strl 50

1 kommentar:

  1. ojojo va mkt kläder du har hittat:) Klart vi ska pyssla mer nån dag, glömde nog svara på smset härrom dan:) Kram kram

    SvaraRadera