Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

söndag 22 november 2009

Gravidmagen v38



Nu börjar jag känna mig riktigt sprickfärdig!!!
Bilderna är tagna den 19e nov, dvs i v. 38 (37+5).




Magen har sjunkit ner en del nu iaf...



En riktig tunna framifrån...


1 kommentar:

  1. Skönt att kunna se att magen sjunkit ner. Jag bara tror att min har det. Men den är ändå rakt ut och stenhård.
    Nåja, jag får väl fråga barnmorskan vad hon tror på fredag.

    Kul att du skrev bloggadressen. Så kan man kolla in lite då och då och se om det blivit nån bebis.

    SvaraRadera