Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

onsdag 25 november 2009

Pepsikatten, Systerdotter Hanna, Gravidmagen och lite Bebiskläder




Jag har laddat in lite nya kort från mobilen.

Pepsi provligger vaggan så fort den var ihopmonterad... =)



 Spjälsängen har hon redan legat i några veckor...
Fast hon ligger ju på fårskinnsfällen och njuter, skall bädda med rena lakarn snart...



Hanna och Frida på kalas hos Morfar


Mormor har proppat hanna full med choklad...
 

Pepsi modellerar framför kameran...


En närbild på snuttis
 

En hårig tass på handfatet när kissen dricker vatten...
 

En luden tass igen, dom är ju bara sååå söta! =)
 

Gravida Liza på fars dag. 
 

Min sneda mage, ibland ligger bebis helt och hållet på höger sida... Buse! =)
 

Här har jag vikt lite nytvättade bebiskläder.
Allt är storlek 56 - så gulligt! =)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar