Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

fredag 30 januari 2009

Halloween - 2008


Jag gjorde en LO till hos Elin. Det blev Halloweentema på den oxå...
Jag gillade detta pappret skarpt!
Rosa och grönt spindelnät - coolt! =)
Det är ett papper från fall stack - vet ej tillverkare dock...



Jag blev inspirerad av Elins mamma att börja rita lite på LO:n.
Gjorde rosa "stygn" runt kortet, hela LO:n och rubriken.
Pappret som sitter bakom kortet inkade jag den rivna kanten
med rosa Brilliancedyna. Passade bra till bakgrundpappret...


Journalingrutan hamnade direkt på pappret.
Första gången jag skriver direkt på sådär...
Jag tyckte dock att det syntes dåligt så jag pluppade dit lite glitterlim
"Fruit Punch" runt och även tre pluppar uppe i högra hörnet,
för att få mer jämnvikt på sidan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar