Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

torsdag 15 januari 2009

Snart 16 bast!

Jag har börjat gräva i mina fotoalbum och gissa vad jag hittar!
En stor mängd gamla favoritkort!
Jag börjar scrappa dom direkt så klart! =)

Tänk när man va så ung å snygg ;)


Den där rankan i mitten av bilden har jag ej limmat
fast för jag kan inte bestämma mig om jag ska ha kvar den eller inte.
Jag vet inte om den passar in eller bara tar överhanden...

2 kommentarer:

  1. Va bara tvungen å kika in här oxå innan John Blund kallar...

    Limma dit swirlsen direkt! den va jättesnygg där! Lika snygg som bruttan på fotona:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för din kommentar!
    Ja krummelurerna har jag gjort på frihand, jättekul och lite nervigt efterom man lätt tabbar sig!
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera