Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

onsdag 14 januari 2009

Marielund


Jag gjorde en sida om mitt kära barndomshem - Marielund.
Jag fullkomligt älskar mina swirls-stämplar!
Måste köpa flera!!! =)
Som vanligt har jag stämplat dom med Distress Ink - Vintage photo

3 kommentarer:

  1. Ooooh så snyggt! Vad har du för swirlstämplar??
    Låter underbart med så stor trädgård!! Jag kommer oxå att spendera en del tid utomhus till sommaren med blommor, jordgubbar mm...

    Tjäder: Slå in i ugnsfolie och ha den inne i ugnen 1 timme per kg plus minst en timme. Seg skogsfågel är inte så upphetsande... Och så en gräddsås av spadet, förstås!! *yummie*

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Kul med foton där man känner igen sig:) Härliga färger och söta blommor.

    SvaraRadera
  3. .......glömde ju....håller med om att swirlsen är superfina!

    SvaraRadera