Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

lördag 10 januari 2009

Snö Yra - Min första dubbel Lo =)

Jag har gjort min första dubbel LO *stolt att jag vågade*
och mina första egna biljetter... =)
Här nedan är en bild på hur jag gjorde dom.
Skrev ut ifrån Microsoft Word och färgade med distressink (vintage photo och antique linnen) sen tog jag och duttade på lite fluid chalk (chesnut roan).
Jag tyckte dom blev jättebra! Precis min stil!
På biljetterna skrev jag datumet 080130 och
Varning Snöyra + Avåkning - passade mkt bra till bilderna


En bild på Pepsi när hon trängs med mitt pyssel på bordet =)


Den första sidan i dubbel LO:n - Snöyra - Januari 2008
"10cm snö ger ett stort sladdar sug"


Den 2a sidan - Snöyra - Januari 2008
"Bernad kanade av vägen"
"Kan jag få lite hjälp här? Jag kommer inte ur bilen!"


Såhär blev det ihop...
Snöstjärnorna är stämplade med silver och lite glitter på.
Fotomattan är inkad med mossgrön fluid chalk

1 kommentar:

  1. Stiligt!! Vad snyggt med blingstenarna i mitten på varje stjärna!
    Kram

    SvaraRadera