Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

fredag 14 september 2007

Förkylning...



Usch!

Jag slåss med en förkylning här! Har legat däckad i flera dagar!

Men är på bättringsvägen nu, äntligen! =)

Det är så trist att det ska vara så fint väder när man är sjuk och inte kan vara ute och grejja bara! Har ju varit flera dagar med sol och 18-20 grader!

Nu verkar det som vanligt bli regn och kallt igen... =(

Så fort det kommer lite sol i helgen ska jag iaf försöka fortsätta med mina projekt. Jag utökar ju rabatten "Att dölja en brunn". Har så många perenner som måste ner innan vintern!

Det är både ett måste och något jag ser fram emot =)

Nej, nu ska jag fortsätta krya på mig!

Tjipp Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar