Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

söndag 2 september 2007

KräftSkiva... Bilder - Del1

Här kommer lite bilder ifrån kräftskivan som var den 25e Aug! =)
Dessa är tagna med min mobil, så skärpan är väl inte alltid perfekt...

Tony är grillmästaren!


Nästan hela gänget...

Barbro och Niklas är allt söta i pyntet =)

Dessa glasögon gör en verkligen snygg alltså!

Veronica och Evelina håller sig till bröd och sallad, då kräftorna smakar *usch*!



Snyggis-brudar =)


Barbro och Bengt verkar inte kunna sitta still... Eller så är det jag som börjat bli ostadig på hand...


Lina, Tony och Elle verkar ha de trevligt!

Tror bestämt att Evve börjat bli lite kramsugen =)



De söta små-systrarna!

Kissen verkar lite bakis hon med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar