Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

lördag 14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag


Jag har självklart gjort ett Alla Hjärtans Dagkort till Tony =)
Jag blev nöjd med det!
Det var första gången jag vek ett kort på detta sättet...
Pappret heter White Chocolate Bunnies och jag har färgat in kanterna med rosaskimmrande torr-chalk.
Den runda cirkeln är från Mirabyll. Hon gör ju så många praktiska saker man kan skriva ut på datorn!



Såhär fint blev det när man öppnar det...
Två till saker från Mirabyll som jag färgat in med mer rosa torr-chalk.
Tilda-stämpeln är målad med akvarellpennor som jag sen smetat ut med en fuktig Topz. Penslar blir för blött tycker jag...



Jag blev helt nöjd med kotet, och Tony blev jätteglad! =)

2 kommentarer:

  1. Å bokmärker genast din blogg...behöver lite trädgårdsiver!
    Stylade om tomten 07 (finns i bloggen), sen flyttade voi å jag hittar inte viljab igen att göra om hela projektet.....
    Kanske jag kan finna inspiration hos dej!
    Trevlig helg å kom gärna å hälsa påi min blogg!

    SvaraRadera
  2. Åhh så snyggt det blev!! Det förstår jag att han blev glad över att få! Va fint du färglagt stämpeln!

    SvaraRadera