Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

lördag 7 februari 2009

Tony - killen med många ansikten

Jag har gjort en till LO med gamla bilder av Tony.
På dessa gör han en massa kul grimarser,
men dom får ni tyvärr inte se... =)
Rubriken är målade skumbokstäver med svartskimrande stenar.
Pappren är från MME - Vild Asparagus tror jag....
Jag tyckte det var roligt att variera olika mönster av samma färger, blev nöjd med sidan helt enkelt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar