Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

söndag 15 februari 2009

Sommarmys

Jag har gjort en LO med mig och Tony när vi myser på sommaren.
I den översta bilden är det fiske i Hökensås och den andra ligger vi och myser hemma i hammocken med kissen i knät...
Jag gillade verkligen detta pappret men vet ej vad det heter!
Älskar den slitna looken och det tredubbla mönstret, både randigt, prickigt och blommor på...
Me Like! =)


3 kommentarer:

  1. Det är ju inte riktigt min stil på pappret, men jag tycker det är snyggt ändå:) Du får till det så snyggt! Och jag håller med om att det är snyggt att det är så många mönster i pappret.
    Blev jättesugen på att testa ett sånt där vikkort nu....Tack för insppirationen!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det blir snygg effekt med ruggade kanter. Det pappret jag hade på det kortet va lite tjockare oxå, så då blev det ännu mer effekt. Nu blir jag ju nyfiken på nya kortet:) Hälsa syster grattis från mig! Nu är det jobbdax för min del...

    SvaraRadera
  3. Så fint alla hjärtansdagskort.

    SvaraRadera