Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

söndag 8 februari 2009

Lizas födelsedag

Det är ingen vanlig dag för det är Lizas födelsedag, hurra hurra hurra!

Jag fick ett grattiskort utav ElinÅ som hon gjort själv, tackar gumman! =)
Det luddiga pappret va häftigt! Något jag absolut måste prova någon gång!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS! (jag är ju hopplös på att komma ihåg att gratta på rätt dag) Men jag tror att det dimper ner ett grattiskort i brevlådan idag:) Brevbäraren jobbade ju inte igår....:)

    SvaraRadera
  2. Luddiga pappret kommer från Heidi Grace...

    SvaraRadera