Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

söndag 22 februari 2009

Cybercrop - Magsjuka

Temat var min vardag.
Vad passade då bättre än att göra en LO om magsjukan jag legat däckad i under veckan?
Jag gick raka vägen till toa och tog ett foto!
Jag hoppas ingen blir äcklad, men sidan var väldigt kul att göra =)
Fotomattan och journalingrutan är beige distressad cardstock.
Swirlsen är fynd från Tradera och den bruna mönstrade pappersbiten är från en cardstack, blossom and butterflies.

1 kommentar:

  1. Gillar den här LOn, kul tema:) Och här har du fått på lite mer dekorationer känns det som. Snygg!
    Kortet till Frida va fint, snygga färger, gillar blommorna.

    SvaraRadera