Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

onsdag 29 augusti 2007

Att dölja en brunn... Del 4

Här har jag hittat två bilder på hur det såg ut när jag grävde rabatten i Juni - 2006

Här har jag grävt upp grässvålen och luckrat jorden. Fast den är bara hälften så stor här som den blev lite senare när allt skulle få plats som var tvunget att flytta ifrån framsidan när vi rev bort trappen där...


Oj va allt ser pluttigt litet ut! Gud va skönt det känns nu när det har vuxit upp ordenkligt! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar