Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

torsdag 16 augusti 2007

Lite fler blommbilder från 2006...

Här är några 1-åriga riddarsporrar jag sådde i våras. Dom blev väldigt söta, men inte högre än ca 60-80 cm....

En mörk mörk mörk purpurvinda. Jättevackra blommor, som bara blommar en dag. Dom har en sån vacker sidenlyster!


En röd Solros, tror den heter Red Sun.


Blå Million Bells.Det är verkligen massor med blommor på den!


En bild som utstrålar riktig mysighet tycker jag! Ser så lummigt ut!!! Är väldigt nöjd med bilden om jag får säga det själv =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar