Historien om Liza

Mitt foto
Skara, Västra Götaland, Sweden
Jag är en nybliven mamma som oxå är trädgårdtok och scrappare! Stolt katt och akvarie-ägare... Jag blir jätteivrig när jag får lära mig nya saker, så just nu är det bebis som gäller till 200% Snart är det sommarsäsong igen och då är det spaden och fröpåsarna som tar upp all tid... Min trädgård ligger i Zon 3, utanför Skara och är ca 3500 m2... ... ... ... Fast att njuta av livet och bara ta det lugnt hinner jag allt med oxå! =)

fredag 17 augusti 2007

Lite nya bilder...

Här har vi lite nya bilder. Jag fattar inte att det lyckas växa något alls denna sommar med allt himla regn!!!

Här nedan en självsådd Solros. Den är så himla festlig tycker jag! Med blomblad innuti! =)


En Dahlia jag köpte förra året. Blir riktigt stora blommor på den! Läckert med de lätt mönstrade kronbladen.

Den blå snokörten blir riktigt hög och stor i år! Den riktigt väller ut över allt annat...

Lite smultron. När man ser det lilla smultronet så är det lite lättare att förstår hur stora de andra är! Nästan som jordgubbar!!!

En till med lite mer mums mums! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar